"Ładowanie..."

Rozwiń swój biznes w sieci

Projekt GetSales wyposaży Cię we wszystko, co potrzebujesz, aby generować nowe przychody przez Internet

19 stycznia, Kraków | 10:00-14:00

KUP BILET

Czy i Ty chcesz otrzymać wiedzę i wsparcie od specjalistów marketingu internetowego?

Dołącz do projektu szkoleniowego i zdobądź narzędzia,
dzięki którym usprawnisz działanie swojego e-biznesu.

Comiesięczne konferencje

Projekt GetSales odbywa się raz w miesiącu. Przed nami II edycja organizowana 19 stycznia (sobota). O następnych edycjach będziemy Cię informować za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Platforma VOD

Dla społeczności GetSales przygotowaliśmy panel kursanta, w którym znajdują się lekcje wideo. Stworzone są one na podstawie nagrań stacjonarnych wydarzeń. Wszystko po to, abyś mógł utrwalić nabytą wiedzę.

Społeczność

Uczestnicząc w wydarzeniach poznajesz wiele ciekawych osób, dla których celem jest rozwinięcie swojej marki w sieci.

Eksperci

W ciągu 12 edycji konferencji GetSales poznasz wielu ekspertów z dziedziny marketingu. Organizatorzy nawiązują współpracę z osobami, które są ściśle wyspecjalizowane w konkretnym dziale marketingu.

Materiały dla Ciebie

Przed konferencją otrzymasz ankietę, dzięki której zbadamy Twoje potrzeby. W nawiązaniu do Twoich odpowiedzi, udoskonalimy program szkoleniowy.

Stałe wsparcie

Otrzymasz dostęp do grupy na Facebooku. Dzięki temu będziesz mógł zadać dowolne pytanie i opisać swój problem. Wskażemy Ci właściwe rozwiązanie. Dostęp do grupy jest nielimitowany.

Czym jest projekt GetSales i dlaczego powinieneś wziąć w nim udział?

Konferencje GetSales to zbiór comiesięcznych szkoleń dla przedsiębiorców. Podczas treningów omawiane są bardzo ważne zagadnienia dotyczące promocji firm w Internecie. Uczestnicy otrzymują wiedzę i rozwiązania, które wspierają proces rozwoju przedsiębiorstw.

Kliknij w wideo znajdujące się po lewej stronie, aby obejrzeć bezpłatny fragment z ubiegłej edycji pt. "Jak sprawić, aby Twoja strona internetowa była skuteczna?"

Co otrzymasz podczas edycji styczniowej - 19 stycznia w Krakowie.

Poznaj temat główny najbliższej edycji:
Jak stworzyć strategię rozwoju dla swojej firmy?

Jak wyznaczyć cele?

Marketing zmienia się bardzo szybko. Co powinieneś przewidzieć wyznaczając cele rozwoju firmy na nowy rok?

Jak zaangażować swój zespół?

Twój zespół powinien wspierać wizję firmy. Jak można skutecznie go zmotywować, nawiązując do celów na 2019 rok?

Jak zaplanować marketing na cały nowy rok?

Co powinieneś zrobić, aby w 2019 roku Twoja firma się rozwinęła? Jakie działania podjąć, aby podobały się one Twoim klientom?

Jak automatyzować marketing?

Twoja firma może funkcjonować skuteczniej, jeśli zastosujesz strategie automatyzacji sprzedaży Twoich produktów i usług. Pokażemy Ci, jak to zrobić.

Jakich narzędzi potrzebujesz, aby zwiększyć sprzedaż?

Dokonamy wspólnej analizy i rekomendacji narzędzi, które pomogą Ci w obsłudze obecnych klientów oraz w pozyskiwaniu nowych.

Jak zwiększyć atrakcyjność marki przez magnetyczną grafikę?

Być może w 2019 roku przeprowadzisz wiele kampanii reklamowych. Jak przygotować grafikę, aby przyciągnąć potencjalnych klientów?

Prelegenci

Kto wystąpi na najbliższej konferencji?

Kamil Marczyński - właściciel agencji marketingowej Convertio, oficjalny partner SalesManago, szkoleniowiec, projektant stron internetowych. Obecnie wydaje własną książkę pt. “Psychologia stron internetowych”. Współpracował z jedną z największych polskich spółek energetycznych w zakresie projektowania graficznego.

Pomaga małym i średnim firmom rozwinąć marketing, aby osiągnąć coraz większą liczbę zapytań ofertowych i klientów. Kamil Marczyński specjalizuje się w tworzeniu magnetycznych stron i sklepów internetowych. Swoje produkty dedykuje przedsiębiorcom, którzy nie posiadają umiejętności technicznych.

Marcin Kądziołka - Przedsiębiorca, pasjonat internetu i nowoczesnych technologii. Absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Swoją pierwszą firmę otworzył w 2000 roku, będąc jeszcze na studiach.

Razem z Mateuszem Chłodnickim stworzył Złote Myśli – największe wydawnictwo elektroniczne w Polsce, skupiające się na tematyce rozwoju osobistego, osiąganiu sukcesu i przedsiębiorczości. W 2007 roku w firmę zainwestował fundusz inwestycyjny MCI Management S.A.

Od 15 lat związany z rynkiem e-commerce w Polsce, obecnie Prezes Zarządu Złote Myśli Sp. z o.o. i eMentor Sp. z o.o. Uwielbia budować organizacje i pomagać ludziom odkrywać ich prawdziwy potencjał.

Pomaga przedsiębiorcom automatyzować ich firmy, aby mogli się oni cieszyć wolnym czasem dla rodziny i na swoje hobby.

Poza biznesem interesuje się rozwojem osobistym oraz psychologią. Aby zachować kondycję systematycznie biega i pływa. Przebiegł Cracovia Maraton.

Wierzy w planowanie i cierpliwą, systematyczną pracę, która zawsze doprowadza do założonego celu. Jego życiowe motto to słowa Winstona Churchilla „nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj”

Partnerzy:

Zarezerwuj swoje miejsce

Uczestnicząc w konferencji otrzymasz:

  • nową wiedzę i praktyczne wskazówki wspierające Twój biznes
  • workbook - zeszyt ćwiczeń
  • zapis VOD szkolenia
  • dostęp do panelu kursanta
  • certyfikat ukończenia II Edycji GetSales
  • możliwość poznania wartościowych kontaktów biznesowych

BASIC / jedno wydarzenie

97 zł brutto

Wstęp na wydarzenie stacjonarne oraz dostęp do styczniowej edycji w formie VOD.

ZAMAWIAM

Premium / pełen dostęp

147 zł brutto

Bilet na wydarzenie stacjonarne oraz zapis VOD z dostępem do wszystkich relacji VOD.

ZAMAWIAM

Gdzie i kiedy?

Oto kilka szczegółów organizacyjnych. Więcej informacji otrzymasz po rezerwacji miejsca. W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji: biuro@convertio.pl

Szczegóły wydarzenia:

Data: 19 stycznia (Sobota)
Czas: 10.00 - 14.00
Gdzie: Hotel Best Western Premiere
ul. Opolska 14A, Kraków

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W procesie rejestracji podaj nazwę firmy i numer NIP. Po wydarzeniu dział księgowości Agencji Convertio odeśle Tobie fakturę VAT na złożone przez Ciebie zamówienie.

Czy otrzymam zniżkę, jeśli chcę przyjechać z całym moim zespołem?

Ceny zaprezentowane na stronie dotyczą jednej osoby. Jeśli chcesz dokonać większej liczby rejestracji i chcesz otrzymać rabat, napisz do nas na adres: biuro@convertio.pl.

Jak dokonać płatności?

Po wybraniu odpowiedniej dla siebie opcji zostaniesz przekierowany do koszyka. Wybierz, ile miejsc chcesz zarezerwować, a następnie dokonaj płatności. W mailu potwierdzającym otrzymasz link do pobrania PDF. Jest to oficjalny bilet, który okażesz przy rejestracji, tuż przed salą konferencyjną.

Co mogę zrobić, jeśli w wypadku zdarzenia losowego będę nieobecny na szkoleniu?

Możesz skontaktować się z nami w celu przepisania Twojego uczestnictwa na kolejną edycję. Napisz do nas e-mail ze zgłoszeniem. Jeśli wykażesz chęć i opłaciłeś swoje miejsce, to dokonamy edycji biletu ze zmianą terminu na kolejną edycję.

Chcę otrzymać odpowiedzi na moje pytania. Kiedy otrzymam ankietę badającą moje potrzeby?

Każdy uczestnik jest proszony o wypełnienie kwestionariusza, w którym sprawdzamy stan rozwoju firmy. W oparciu o wnioski i pytania uczestnika udoskonalamy wiedzę przekazywaną podczas wydarzenia. Po opłaceniu każdy uczestnik otrzyma specjalny mail z prośbą o wypełnienie kwestionariusza. Ankieta będzie wysłana około dwóch tygodni przed wydarzeniem.

Czy projekt GetSales będzie organizowany w innych miastach?

Tak. Projekt GetSales będzie organizowany w wielu miastach Polski. Standardowo wydarzenia odbywają się w Krakowie, ale cały czas pracujemy nad tym, aby szkolenia były organizowane również w Katowicach, Wrocławiu, Warszawie oraz w Gdańsku.